Monday 5 December 2011

Ombak Rindu

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Hai readers! Kawan2 yang setia baca, kawan2 yang tak penah bace, HELLO! Aku kembali semula buat kali pertama dalam bulan Disember! Sorry lah sebab lame gila tak update blog. Bukannya BUSY pun aku ni. Cuma,aku sibuk dengan benda-benda karot. Cam tengok movie, layan fesbuk, makan, tido! Tu je pun. Homework?? Oh aku takde homework. Kalau ada pun,aku dah siap awal. Kalau ade pun, kadang-kadang aku buat taktau,dah nak anta baru aku buat! Okay fine! Aku memang pemalas kat sini. So what??

Okay. Aku taknak rosakkan mood aku. Plus,korang nampak kan tajok entri aku kali ni??



Aku nak promote crite ni kat korang. Pegi la tengok bagi yang tak tengok lagi. Memang la agak banyak scene yang sensed mensed! HAHA. *sensored okeh* Kalau agak2 nak bawak budak2 kecik tu,tak payah kot. Kalau nak bawak jugak, p tengok Puss In Boots 3D tu! HAHA! 

Crite ni serius best aku cakap kt korang! Aku ni berjiwa sensitip sikit. So,aku memang asik meraung lah tengok filem ni. Siap dengan dia punye lagu yang menusuk kalbu tu kan! HAHAH! Aku memang over sikit kalau crite sedih2 camni. 

Setiap part dalam cerita ni menarik bagi aku. Ada yang cam klakar, ada yang menyampah, ada yang sedih.. Okay..agak kelakar sebab aku nangis,menitik2 air mata,sampai tudung dah boleh kena perah! HAHA. *okay ni aku tipu* HAHA. Tapi, yang pasti aku memang nangis terok.

Aku keluar panggung je,aku rasa ngantok! Okay,itu tandanya,mata aku berat! Masok toilet..mata sepet!!! HAHAHA! Power betul crite ni smpai terok cam tu aku nangis. HAHA. 

Sekarang, aku rasa cam nak tengok lagi cerita tu! And kalau boleh aku nak tengok weekdays! Sebab slalunye weekday orang tak ramai kan... Aku ingat aku nak pegi tengok lagi,pastu cari seat jauh2 dari orang. Pastu nak nangis sorang2 puas2. HAHA! Over tak bunyi dia??? HAHAH!! Aku rasa memang over! HAHA!

Kenapa aku boleh nangis terok ha tengok cite tu?? Bukannya aku ada boifren pun. Bukannya aku punya jalan hidup sama macam watak si Izzah tu pun. Oh aku lupa. Aku memang macam ni. Aku tak boleh tengok orang nangis,cerita sedih ke ape. Aku tengok Bersamamu pun aku nangis. =.=' HAHA! 

p/s: Bagi yang plan baru nak tengok tu,nanti sediakan tuala okay! Tisu tak cukup! HAHA!

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye



No comments:

Post a Comment