Tuesday 14 February 2012

Cinta Tiada Penghujung

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Hai readers! Blog ni memang agak usang. Dah bersawang! Bukan sibuk, tapi MALAS bermaharajalela! Sepanjang cuti ni, memang sengaja cari satu 'benda' ni! Nak tahu ape benda? Let's check it out! 


 •♥•.¸¸.•♥•.¸ CINTA TIADA PENGHUJUNG  •♥•.¸¸.•♥•.¸


Mesti korang tertanya-tanya apakah ini kan? Ahah! Ini merupakan NOVEL PERTAMA terbitan kawan aku dan ini juga merupakan NOVEL PERTAMA khas untuk aku katanya! *kembang idong lama-lama*

Korang mesti tertanya-tanya kenapa kawan aku tu buat novel ni kan? pssstt..dia lelaki tau! ngehngehngeh! Asalnya daripada mesej je. Aku minat ade laaa sorang jejaka ni. Pastu dok plan cane nak tackle laki tu. Masalahnya, yang teruja nak plan nya si penulis novel ni!! Mase tu, kitorang hanya berangan bagaimana saat2 plan yang dirancang tu terjadi melalui SMS sahaja. Ade la dalam 6 7 mesej yang agak panjang lebar ditaip oleh penulis novel itu. Akhirnya, katanya boleh jadi novel jalan cerita ni. =..='

And aku memang tak sangka dia betul2 nak buat novel semata-mata kisah aku ni dengan hasil tangan dia sendiri. Aku tau-tau je, katenye in progress. Sampai tahap tu aku masih lagi 50-50 sebab macam merepek gila mamat ni nak buang mase buat novel untuk aku kan. Sampai la agak lame tu,masih lagi tak siap2. Lagipun kitorang banyak keje time tu. So aku pun menanti dengan penuh sabar.

First of all, aku mintak maaf sebab kualiti gambar ni kabur. Sebab aku scan benda ni, tulisan dia pulak guna pensel je. And novel ke cerpen ke entah ape aku taktau nak panggil ape 'bende' ni, ha..novel/cerpen/cerita pendek ni dah setahun aku simpan. So faham-faham jela kan. And now, let us reveal the truth! HAHA! Okayy...takde kena-mengena! Ayuh kita lihat apa kandungan si penulis novel ini. Korang boleh klik kat gambar ni untuk tengok dengan lebih jelas dan terang okayy! :)

Awal-awal m/s dah buat aku gelak! =.='
















hanyalah titik titik yang nampak beno dah start malas!








-THE END-
p/s-malas betol nak wat cerita blakang...so rosak cerita ni.... :P
(itu katanya...)

Aku taroh smua ni dalam blog supaya kandungan dia tak pupus. Kalau tengok depan mata secara kasar, novel ni dah tak lama sangat dah nyawanya. Tapi aku akan cuba simpan novel ni baik-baik. HAHA! Kenapa aku terasa ayat-ayat yg aku taip ni macam nak bagi penulis novel ni yang bace sorang je?? HAHA! Dush takyah sengih si penulis novel!

Korang tengoklah ayat-ayat dia. Sangat puitis! HAHA! And ayat-ayat dia...kalau aku jadi cikgu BM dia dulu, aku menangis gila-gila sadis tengok ayat-ayat dia! FAIL!

p/s : Kepada gadis-gadis di luar sana, kalau inginkan novel pertama yang dibuat khas untuk korang, silalah hubungi saya untuk dapatkan keizinan untuk berbicara dengan si penulis novel yang bajet hot konon ramai pompuan gilakan dia! puiiii!! Eheh takde-takde. Hai penulis novel yang sedang membaca! Maafkan aku. Novel ini sangat bermakna buat aku sebab kau dah byk sgt buang mase ko buat benda ni, buang tenaga ko, buang kertas A4, pencil, highlighter.. haiyebiu! :)

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye
  




No comments:

Post a Comment