Wednesday 28 September 2011

goyang duyu!!

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Goyang duyu merupakan lagu yang dinyanyikan oleh Project Pop! OKAYY.... Kebanyakannya memang tak tau pekejadahnye GOYANG DUYU tu. Tapi aku percaya ade yg memang dh tau lagu ni Project Pop yg nyanyi. Pasal maksod dia...lagi lah aku tak tau kan! Duyu tu amende?? Ade sape2 tau?

Aku ni tau pasal lagu ni pun waktu aku orientasi hari tu. Diajak me'release'kan tensyen dengan menyanyi sambil menari dengan lagu goyang duyu ni. Diajar secara manual waktu tu sebab dah lewat malam sangat. Projector pun dah nk tutup tirai. Memang best la kan...

Nak tau,mase mula-mula ari tu aku nyanyi goyang PUYU tau! Maklum lah...bunyi lebih kurang je kan.. Tak kan la DUYU? Ape maksod DUYU?? Aku pun dengan slumber tak peduli kiri kanan,nyanyi sepenuh hati "Ayuh goyanggg puyuuu.." Banyak kali la jugak sampai aku rasa tak sabar nak tunggu hari esoknya buat tarian tu lagi. Nak cari kat youtube memang tak sempat la kan sebab minggu orientasi memang pack kan.

So...berbekalkan semangat yang kental lagi berkobar-kobar ibarat minyak menggelegak di dalam kuali, aku pun memang tunggu-tunggu saat refreshment GOYANG PUYU tu.. Walaupun dah lewat malam, aku masih bersemangat gara-gara si puyu ni. Tiba-tiba aku dengar fasi cakap goyang DUYU! OKAYY... Memang terang lagi bersuluh aku salah nyanyi ah semalam!! =.=''

Aku pun dengan penuh perasaan terpinga-pinga...aku assume bende tu GOYANG DO YOU!!! Duyu tu mungkin DO YOU kot... Kot bahasa omputih ke kan... Tak kisahlah janji bunyi dia sama! Sampai la ari last aku habis orientasi aku masih lagi tak dapat nak cari video goyang DO YOU tu!

Waktu lapang pun menerpa, tatkala kebosanan melanda, aku pun membuka laptop. Ku pasang broadband. Ku taip di ruang search kat youtube tu. GOYANG DO YOU!! Cari punye cari....TAKDE!! Eiii...payah pulak le eh! Last2 aku try taip GOYANG DUYU...baru TUBIK!! Laaa...aku cari lirik,lirik dia memang macam pelik2 lah. Tak tau la ape makne2 lirik tu. Yang penting...video klip dia best. Pegi kat aku punye music playlist tu,tekan button pause! Pastu tengok bawah ni! Korang patot tengok!


Korang try la nari... Best... rasa macam comel je.. HAHA!! Kalau rasa2 nak exercise yang relax2 punye style..tarian ni boleh kot.. Gerenti kurus jari!! Jom la kite ramai2 goyang duyu! Ganti poco-poco. :) Sambil nari buat muke gedik sikit. Rakam depan laptop,BB,iphone4 korang.. Pastu upload dalam youtube! Kalahkan si ruffle zieclair ni! HAHA. *klik kat nama tu* Tapi dia memang havoc la. HAHA. *lari topik dah Nad!* Kenapa?? Biarlah!

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye



No comments:

Post a Comment