Tuesday 20 September 2011

kumpul memories

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Kali ni tiba2 aku nak sentuh pasal isu ni. Di mana..setiap orang mesti ada kisah-kisah silam. Tak kira la yang manis ke..yang pahit ke... EN?? Okay..'EN' bukan lah encik. Tapi EN adalah perkataan bagi orang yang tak reti nk sebut 'KAN'.

Secara peribadi, aku ada dua2 jenis kisah silam. Yang pahit ada, yang manis ada. Bohonglah kalau seseorang tu takde sikit pun kisah silam kan. Keselaluannya aku memang sangat suka kalau nak ingat balik kisah2 silam aku yang manis2. Sesungguhnya ia memang sangatlah SWEEEEEEET...


OKAYY... Loads of memories! Tak tersebut kalau nak tulis satu-satu pasal kisah silam aku EN! Cumanya...kalau bosan2 tu, aku akan flashback balik detik-detik aku bersama mereka-mereka yang tersenarai dalam carta hati aku. *FREINDS AND FAMILY for sure!!!!*

Alaaa... Kisah silam pasal boipren takde ke Nad??? Oh okayy...saya TAK PERNAH ADA BOYFRIEND!!! *kolotnya youuu!!* Semak lah kalau nak ingat pasal EX-boipren kan! Kalau nak ingat pasal secret admire pun lagi lah TAK kan.... Sape la nak minat kan... *ade ke secret admire pun... prasan je lebih!*

Hm..tak kisah lah korang dah tua berjanggut ke...dah empat lima kali kawin ke...dah bercucu cicit ke...kisah silam zaman kanak-kanak korang, zaman adolescence korang, zaman belia & sukan belia korang, kisah zaman berzaman korang...memang mesti takkan korang boleh lupa melainkan kalau korang tu dah NYANYUK!!!!!

Time is not actually gold. But it is actually life. TIME IS LIFE!! So, there's no such thing if you say you don't have time to create memories. If you say so....meaning you are going to die soon! Kata takde masa kan?? Kalau takde mase,tak lama lagi ko 'kioookk' la tu!

Aku bukan apa... Aku cakap ni pun sebab ada sesetengah yang bila tercampak ke pulau lain, dapat geng yang pangai tah pape, mesti dia teringat kat geng2 hometown dia yang jauh lebih happening. BETUL TAK?? Pastu bila dah macam tu, rasa cam kawan dengan geng baru ni pun cm tak de makna.. Jangan la sampai mcm tu. At least mesti ada kenangan korang dengan geng korang yang tah pape tu walaupun kenangan tu tak superb mane. Ye tak??

Di sini, aku nak ambik kesempatan untuk bagi sikit pesanan agar kalian2 hargai lah setiap detik yang korang ada ni supaya saat2 tu akan dijadikan satu koleksi memori yang tersemat dalam minda dan hati korang walaupun benda tu dah berkurun lama terjadi. Nama pun memori kan?? *takyah nak memori sangatlah Nad* Kenapa?? Biarlah!

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye

 

No comments:

Post a Comment