Sunday 30 October 2011

BLACK-part 2

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Hari yang dinanti-nanti telah tiba. Tapi, hujan yang teramat lebat dari petang sampai ke malam mematahkan semangat aku untuk ke campus. MALAS MELANDA!!! 

Tapi kemalasan itu malangnya tak bisa mematahkan semangat aku yang meluap-luap!! Aku agak lewat tadi sebab aku lambat bersiap. Bukan aku bersolek lama,tapi aku lambat mandi tadi. HEHEH.
mira,zihah,faezah,mimi,yad,aku

Sampai je di tempat sasaran, nak kata ramai tu,tak la ramai sangat. Tapi dah start dah. Okayy. Lupa nak btau ape pesta yang sedang berlaku malam tadi. "BATTLE OF THE BAND" namenye. Dah memang terang2 band,jadi,suasana dia sangat lah bising kan. HEHEH. Memang agak pelik sikit sebab dataran tu berhadapan dengan masjid UTHM. Jadi, memang pelik. Yang sini dok bising2 depan masjid pulak kan. Tapi takpelah. Dah kira ok la tu!

Tempat duduk ktorang dibahagi dua tau! Sebelah kanan hadap pentas tempat perempuan, sebelah kiri hadap pentas tempat lelaki. HEHEH. Tengah2 tempat ahli keluarga...dan juga juri. Okay bukan ini yang aku nak cite sangat.

Sampai je tapak kaki aku kat dataran tu, dalam hati aku cuma nak aim mana dia bilik BLACK!! Memang berkobar-kobar gila ah! Mamat Sepah dengan Yassin yang jadi emsi tadi. Tak brape lawak sebab Mamat suka merepek. SORRY. hakikat.

Pastu,aku ternampak satu khemah putih kat blakang pentas. HUH! Laser kat mate aku teros target situ! Aku pun pergi berdua dengan member aku,Nazihah! Yang lagi tiga konon malu takmau ikot. Kalau malu bila lagi nak dapat bergambar kan!! Jadi, aku peduli hape!!! JANJI AKU DAPAT JUMPA BLACK!

Pegi-pegi,tengok2 ade bodyguard kat situ. Alaaaaaa... Aku pun berdiri dengan Zihah dgn Faezah. Tiba-tiba kan, aku ternampak group Kristal kluar dari khemah tu!!

Aku : Tu Kristal kan weh???

Zihah: Hah yeke??

Tiba-tiba Zihah jerit!!! Aaaa! Aku pun jerit otometik! HAHAHAHAHAHA. Aaaaaaaaaaaa!!! Kristal!!! Rudy pandang ktorang!! Dia senyum!! Siap babai lagi!! Aku ngn Zihah dah macam kena sawan babi tiba2 rasa macam nak pengsan. :P Diorang naik kereta Saga pegi mane tah. Makan kot. 

Pastu, Black pulak kluar!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Ramai gila yang cover dia!! Geram betul! Apsal artis lain korang tak jaga baik punya??  GRRRR... Kate abang situ,tunggu Black habis perform baru boleh tangkap gambar. OKAYYY..

Masih lagi aku bersama Zihah dan Faezah. Waktu Black perform, aku naik atas pentas terus!! HAHAHAHAHA. Duduk belakang la tapi. Tapi orang boleh nampak la. Sampai la Yard,Mimi ngn Mira nampak aku dari bawah. HAHAHAHA.

Black nyanyi lagu banyak sangat. Lalu aku bergambar la kejap dengan Yassin ngn Mamat.

ngan Yassin :) kami BFF

faezah,mamat,aku

Lepas tu, aku pun dok congok tunggu Black. Black bukak jaket, letak tepi. Pastu dah nyanyi-nyanyi,dia bukak kemeja pulak! Dia campak kat tempat prempuan!! Aku hanya mampu melihat dari jauh. GRRRRR. Sebab aku belakang pentas!!! HUHUHUHU.

Lepas habis nyanyi, Black pun pegi belakang pentas. Aku dengan pantas pegi kat dia. MUAHAHAHA. Teros pegang lengan dia yang basah dengan peloh tu. HIHI. *takpe,peluh pun ai sukeee* 

"abang Black, nak tangkap gambar."

"boleh-boleh. Jom kite pegi situ."(pegang tangan ai yuuuu)

Sampai je kat "situ" aka khemah dia,heheh, dia msuk, rehat kejap. Aku tunggu luar. Tiba2 tah dari mane tah manusia2 pun muncul dengan sangatlah ramai!! Huarrgghh! Memang pack gila ah wa cakap sama lu!! Berduyun-duyun! Tapi aku berhasil mendapatkan beberapa gambar. Siap kepit-kepit lagi. Tarik-tarik. Ewah! *kau lupa batas agama ye Nad!!*

Memang tak ingat ape lah tadi. Dah macam orang hilang akal tau tak! Nampak Black memang sampai menusuk kalbu lah! Jantung degup laju tak habis-habis. Tangan sejuk tiba2. Huahuahua.

HEHEH. Tiba-tiba aku sengih sorang2. Aku rasa gambar aku banyak gila ada kat kamera manusia lain jugak. HEHEHE. Mencari pablisiti sbntar tak mengapa kan??? HAHAHA.

Balik tu nampak la akak2 yang dapat kemeja Black dok tercium-cium. GRRRRRRR.. Skali ktorang naik bas sama pulak! HEHEH. Teros macam best fren forever ngan diorang. HAHAHA. Aku pun nak cium jugak baju tuuuuuu... Muahahaha. Akak tu bagi!!! Lalu ku cium. Ermm..wangi!! HAHAHAHAHAHA. 

Yang penting aku PUAS!! SANGAT!! *wuuu macam bernafsu je bunyi nya!* Balik tu dah nak dekat pukuk 11.30 tau. Memang ingat dah takde bas nak anta ktorang balik umah lah. Memang niat nak jalan kaki je. Tak kisah lah 3km ke ape. Janji dapat tatap Black puas2. HAHAHA. Rupanya ada!!! YAY!! Pakcik bas ada lagiii... HIHI. 

Nak tengok tak gambar2 aku ngan Black??




Opp opp opopop! Cukup la eh?? HIHI. Saya peminat fanatik Black aka HANIFAH HANAFIAH. Jangan tanya kenapa. Aku sendiri tak tau kenapa. Suara dia,kisah hidup dia kot yang buat aku rasa aku gila-gilakan dia. HEHEH. Aku tak kisah la kalau Fizo Omar ke Aaron Aziz ke depan aku. Janji jangan BLACK!!!
 I  ♥ YOU BLACK!! :P
Aku tulis apa aku suka! 
kthanxbye

No comments:

Post a Comment