Sunday 2 October 2011

mati hidup semula!! - PART 3

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

HAHA. Apsal la korang curious gila dengan story ni. Ni bukan cite hantu pun. HAHA. It's a HORROR short storyyy.. Kahkahkah!

Takpe. Aku tetap nak sambung pasal gadis yang aku admire gila tu. Ha. Nak tau tak....lepas beberapa bulan, nombor yang macam familiar tiba2 mesej gadis tu tau! HAI katanya. Gadis tu kan jenis tak layan laki. So gadis tu tak balas mesej tu. Nombor tu pun ingat-ingat lupa, malas nak ingat, terus terlupa, terus delete mesej, terus tidoqqq!! =.='

Selang berminggu2 berhari2 kemudian, nombor yang sama mesej lagi cakap HAI! OKAY. Kali ni betul2 kena siasat. Dah kali kedua ni. Gadis tu pun balas.

Gadis : Ni siapa ye?
.........
017******** : Saya A.
.
.
.
A?????!!!!

HIDUP LAGI?????

Si gadis yang normal tadi jadi sawan babi bukan sebab terkejot. Tapi sebab rasa macam nak pegi cari mamat A tu sampai jumpa pastu nak pijak2 nak lenyek2 nak kunyah2 nak seliat2 sampai lunyai!! *kenapa aku pulak yg over?? =.=''*

Gadis bertudung lagi ayu lagi sopan santun tadi bertukar menjadi maknyah yang dalam kemarahan! 

Hang bukan dah mampoih ka?? Bukan hang dah jadi hantu ka?? Ke aku mesej ngan hantu dia skang ni?? HABAQ MAI SATT!! *knpe ayat mcm Matluthfi??*

Tibe2 si A tu hidup balik! Dah mati pun boleh hidup balik eh?? Ade ke macam ni???? Ilmu ape dia guna?? Dah tu kan, gadis tu dah marah2 sopan macam singa betina kan..A tu tiba2 berubah dan bertukar menjadi SEPUPU SI A!! *Dia bela DORAEMON ke??*

Haishh..cita bodoh ah! Malaih aku nak pikir aih. Sebab aku la gadis tu! HAHAHAHA. GADIS!! Lemah lembut! Sopan santun!! HAHA. Cuba korang letak kaki korang kat kasot aku. Memang ah tak muat kan. Yang muat2 tu...boleh la share2 kasot! HAHA. Hmmm...memang malang ah aku punye nombor ni. Dapat pulak pengidap SCHIZO yang dapat nombor aku. Dua identiti la katakan. Kejap idop. Kejap mampoih  meninggal. SENTAP HATI MAK NAK! 

p/s : aku tak tau la pasai pa hangpa baca entri ni. Siap tak sabaq nak tunggu part seteghoihnya. Trima kasih la nooo.. *ko dok johor await cakap utara?* Kenapa? Biarlah!

Aku tulis apa aku suka!
kthanbye


No comments:

Post a Comment