Wednesday 12 October 2011

mari belajar mengeja

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Kew hadapan pembacer-pembacer entriey titew ni, titew nak ucap karn thank you soo muchie muchie much! Titew penat lha hariey niey. Titew puwn ta tao knapew titew penat sangats. Mungkin cebab titew punyer timetable ariey raboo ni ta derr gap langsungs youss. Sampy petang titew adew kelas taow! *MEOOWW. Okayy kucing kolej kediaman aku lalu tadi.*

Rasew mcm dah lamew sgt lha ta tayip-menayip kart belorg nieyh! Esainmern sayew banyark sangats lhaaa. Adooiiiieyyy! Adew sapew2 nak tolong sayew boowart esainmern sayew ta?? Sayew nieyh ta rajien lhaaaaaaaaaaaaaaaaa.............

Sayew skunk tengah bowingk sangat nieyh! Housemates sayew ajark kuar makan tapiey sayew cakap namo ikot. NAMO NAMO NAMO! *nada gedik*

OH DAMN! CUT ALL THE CRAP NADDDDD!! Eh! Nak tau tak?? Aku cukup MENYAMPAH+MELUAT+100PLUS+to infinity OKAYY tahap kemenyampahan aku!

Korang penat tak bace ape yg aku taipkan kat atas tu?? Korang bace dengan fasihnya atau korang bace merangkak-rangkak?? OH YES! Yg bace dgn fasihnye dah sah-sah slalu taip complicated words mcm  tu! HAHA.

Pleaseeeee laaaaahhh kawan-kawan. You olss yg dh tua bangke + tua kerepot ni nak dok mengeja perkataan2 yg mcm bdk tadika/budak takde gigi bercakap??? TOLONGLAH!! Cermin la diri tu sikit! Awak tu dah besar! Nak taip or post something or anything, boleh tak korang taip kasi ayat yang SENANG sikit nak bace??

OHNOOO....encik-encik adam pun ade yang spisis camni!! OH TIDAK!!! Kenapa kau begitu wahai encik-encik adam???? Kalau you jadi boipren i, i ikat simpul bibir you!! Ikat mati punye!! Grrrrrr...

Aku tau lah niat korang nk meringkaskan perkataan tu.....tapi.......... KENAPA??????
Kenapa ayat ringkas korang yang sptotnya ringkas tu jadi mcm PAYAH sangat utk aku bace???

OKAYY..katenye ayat2 tu bukan utk aku. OKAYY fine! Kalau kau cube buat ayat pelik2 mcm tu kat aku, aku gigit-gigit kau dengan pengetip kuku aku!!

p/s: Aku tau ade sesetengah kawan aku yang suka sangat eja peliks2 ni..ai mintak maaf ye yuuu... Ai cakap randomly okayy. And you all yang rase mcm tibe2 termakan cabai..I mintak maaf OKAY! Sila jangan pertikaikan sebab...

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye

 

No comments:

Post a Comment