Friday 12 August 2011

hampir putus asa

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Ni entry aku yang kedua. *buat masa ni lalu la lagi aku mengira.* Sehari suntuk aku cuba siapkan layout ni. Nak bubuh chatbox lah, nak taroh music lah. Tapi nak sesimple yang boleh. Biar tak serabut. Tak serabut ke?? Alah...persetankan smua itu! Maklumlah...x pernah buat la kan.. Bila dah buat, memang eksaited nk buat biar nampak cantik habis lah!! Cantik ke?? HAHA.

Aku actually hampir putus asa touch up benda2 ni sebab memang karot smua yang keluar. Tapi aku memang jenis yang tak boleh nak duduk diam selagi apa yang aku buat tak memenuhi kehendak aku.

Tanya orang tu,tanya orang ni...semua cakap tak reti. Nasib sangat menguntungkan apabila kawan kesayangan dari DARJAH TIGA DUA aku ada.. Dia banyak membantuku. TERIMA KASIH RUFAIDA ANIS!! Aku sayang kau! *Betul2 punya sayang tau!!!* Kenapa?? Biarlah!

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye


No comments:

Post a Comment