Friday 19 August 2011

tak tau rasa apa

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Korang pernah tak rasa satu perasaan di mana korang sendiri tak tau apa sebenarnye yang korang rase???? Di mana suatu ketika tu, korang sepatutnya rasa marah, tapi tibe2 korang konfius dengan perasaan korang. Sama ade korang ni sebenarnye marah ke ape???

Ataupun, dalam situasi yang sepatutnya korang rasa korang patut gembira lompat2 macam kanak2 ribena, tapi korang jadi sedih plak tibe2! Lebih2 lagi lepas clash dengan encik adam atau cik hawa! Rasa terhiris2 sakit, sedih, tapi ade terselit satu perasaan yang korang rasa "ala...kalau clash pun aku kisah ape??!! Scandal aku dah tunggu nk masuk line untuk declare as a couple!"

Ha! Camne tu?? Pernah tak korang alami perasaan yang tak boleh nak dikenalpasti ni?? Even just once?? TAK PERNAH?? WOW. Kagum seketika. Tapi kalau bagi yang tak pernah tu, aku rase cam aku pun tak tau same ade aku patut rasa kagum atau pelik dengan korang!!


HA!! Nampak tak tu?? I'm confused! So itu lah yang dinamakan TAK TAU RASA APA! Actually aku ade sebab tulis entry ni. Sekarang aku terasa sesuatu yang cam sarat sangat untuk aku rasa, tapi aku sendiri tak boleh nak detect ape sebenarnye yang aku rasa. Hmmm.... *ni je yg ko nk tulis??* Kenapa?? Biarlah!

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye


No comments:

Post a Comment