Monday 15 August 2011

'you' is not my voice!

Assalamualaikum.
Salam silaturrahim.

Lagu yang sering berkumandang di corong laptop/komputer korang bila bukak blog aku ni tajuk dia 'YOU'!! Lagu ni dinyanyikan oleh NUR JANAH ALLIA. She's Singaporian! Ramai yang tak kenal dia. Even aku pun tak kenal.

Kakak aku cari punya cari, jumpa Facebook Sis Janah ni. And I added her in Facebook. Aku add akaun personal dia babe! Dia approve aku! And I post something on her wall and she replied!!!!!!! TENGOK NI!!

kalau rasa tak jelas klik kat gambar ni :)


Nampak tak?? Dia kasi respond kat aku walaupun benda kecik je aku tanya!! Terharu buat beberapa hari!! *berangan buat recording dengan dia* Page untuk fan dia pun aku ada. Eh jangan taktau dia ni ramai peminat OKAYY! Dia dah lama famous. Cuma aku je masih terkapai-kapai tak kenal dia. Skrang aku dah kenal!! Korang yang taktau pun surely baru kenal kan?? Pegi la cari page dia dekat Facebook. Dia sangatlah peramah. Serious tak tipu!

Asal tajuk entry aku "you is not my voice"?? Sebab ada yang IM Facebook tanya "kau ke yang nyanyi??"!!! Takde la ramai yang bertanya. Ade la dalam 3 4 orang! HAHA. *tu pun nak kecoh* Masalahnya, adik kandung sendiri pun tanya. Cam ni bunyi dia :

eh, dalam blog ko tu, ko ke yang nyanyi?

asal??

ko ke yang nyanyi??

kenapa?? macam suara aku ke??

ha'ah. bukan ko ke?? habis, sape nyanyi tu??

Ha tengok!! Adik kandung sendiri bertanya sampai tak caye! Karot gila kalau tu suara aku! *mesti setanding suara sis Janah ni kan??HAHA!* 

Kepada yang lain, ni bukan suara saya OKAYY! Carilah singer sebenar ni dekat Facebook kalau nak tengok muka dia. Ada punya. Lepas ni jangan tanya lagi siapa nyanyi lagu ni sebab bukan suara aku yang nyanyi ni. HAHA!! *asal perasan sgt ko ni?? eee!* Kenapa?? Biarlah!

Aku tulis apa aku suka!
kthanxbye 



No comments:

Post a Comment